Mar 27, 2007

Julia's Tango

Nog steeds helemaal verliefd en met heimwee gevoelens over en van Buenos Aires heb ik vorige week besloten Julia's Tango op te nemen en eens te kijken. Alhoewel het natuurlijk kan zijn dat men op een zonnige dag in Parijs heeft gefilmd, kwam voor mij het hele Buenos Aires gevoel en het sfeertje weer helemaal terug.
Had ik nu nog plannen om volgend jaar naar Colombia te gaan (dit jaar ga ik tenslotte nog naar het noorden van Argentinie en doe ik Buenos Aires maar voor een uurtje of zes aan, en dan voornamelijk om te douchen voordat ik weer verder reis, misschien om Tito nog even gedag te zeggen en even door druilerig weer te wandelen ....), nu ben ik er weer serieus over aan het nadenken om volgens jaar weer lekker een maandje richting Buenos Aires en dan het zuiden van Argentinie te vertrekken. Wat een heerlijke stad is dat toch!
En Julia's Tango? Dat bloijf ik volgen. Al was het alleen al voor de shots of mijn favo stad!

No comments: