Mar 28, 2007

Heerlijk terrasjesweer!

Zo, het lekkere weer heeft voor het eerst dit jaar zijn intrede gedaan. Maandag heb ik al een half uurtje op het balkon gehangen, maar de laatste paar dagen moest ik natuurlijk gewoon werken... dus wat te doen? Vandaag heb ik lekker genoten van mijn 45 minuten pauze... ik heb een bankje in de zon opgezocht! Heeeeeeeerlijk .... had ook helemaal geen zin meer om terug te gaan naar mijn werkplekje.
Daar voel ik mij nu trouwens al wel weer een stuk beter. Mede doordat ik veel sport heb ik weinig stress en de stressfactoren probeer ik zoveel mogelijk te mijden. En je raadt het al, het wordt zowaar leuk en gezellig op het werk (het was natuurlijk uberhaupt al wel gezellig, maar het plezier in het werk gaat ook omhoog). Nu nog wat leuke projectjes op het w erk erbij en het wordt het helemaal leuk! Zo heb ik mij net een klein beetje op de handleiding voor de supervisor gestort.... Heerlijk om weer eens ergens een klein beetje kritisch oog op te werpen. ZO komt mijn zelfvertrouwen weer een beetje terug. Vanaf nu moet ik mij op mijn werk net zo hard gaan storten als op de sportschool. En even geen andere afleidingszaken eromheen! Of het moet het zonnetje en een vakantie in Barcelona zijn natuurlijk!!

No comments: