Mar 8, 2007

sportupdate....

Allereerst heb ik een nieuw sportschema. Dit keer gaan we voor de lichaamshouding. Dus de borstspieren eruit en de schoudertraining erin, drie in totaal (schouders moeten verder naar achter) en dan twee onderrug oefeningen. Dat is natuurlijk niet alles, want we doen ook nog twee keer benen (zwaar, want ik moet dat zeer gecontroleerd doen voor die knieblessure) en de triceps en een buikoefening (met eventueel twee andere buikspieroefeningen). Al met al een kleine 50 minuten training, plus tien minuten warmfietsen en dan 30 minuten cardio en 5 minuten coolingsown (en dan nog ff 15 minuutjes sauna). Dit doe ik nu twee a drie keer per week en ik moet zeggen dat deze week de armen en de benen wat zwaar zijn en het middenrif heeft het superzwaar (komt ervan als je buikspieroefeningen op een bal meot doen, dan komt alles mee).
Dan ga ik volgende week nog een extra twinitg minuten sporten krijgen, want een van mijn collega's moet examen gaan doen voor fitnessinstructeur en gaat voor zijn examen op vier collega's oefenen en wordt dan beoordeeld door de fitnessinstructeur van het werk... Ben heel benieuwd wat dit gaat worden!
Dat was het wel weer voor mijn sportupdate, terug naar een ander sportevent, het schaatsen!

2 comments:

Anna said...

Pfff respect hoor!
3x in de week 2 uur sporten, ik zou het niet volhouden. Vind het erg professioneel!

Straks steek ik wel erg ongetraind naast jou af in Barca. Hmmm...

Maar, mijn tennislessen gaan in april weer naar buiten, dus dat betekent dichterbij en ook weer vaker (als m'n tennispartner wil..). Al moet ik een van de eerste keren dus wel meteen skippen wegens vakantie maar dat vind ik dan weer niet zo erg.

Liselotte said...

tsja ... ik wcht nog wanhopig op resultaat ..... maar de onderarmen blijven zwaaiarmen en de billen gaan nog niet echt omhoog... en nu bleek vandaag ook dat ik eigenlijk twee kilo zwaarder moet worden, zonder dat er een vetlaagje terug komt ... verdorie wat een opdracht ....