Mar 5, 2007

Groente en fruit

Nu ik bezig ben met gezond leven (lees: sporten) vind ik het ook tijd om meer gezond te eten. Ik bedoel, ik eet altijd mijn groente en fruit wel, maar het leek me nu wel eens wat om biologisch te gaan eten. Ik had al een paar keer over Odin gehoord, en dit weekend las ik erover in de Living en was ik bij een vriendin die ook netjes elke week een gevulde zak met groente ophaalde. Dus ben ik net maar eens achter de computer gekropen en heb ik ook een zak besteld. Nu kan ik vanaf 20 maart een combizak ophalen bij een zaakje vlakbij het werk. Heel handig, want dan wandel ik daar in de pauze gewoon even heen. Heb ik er in de pauze geen zin in, dan fiets ik er na het werk even langs.


Tegen die tijd nog een keertje meer info over het pakket. Mocht iemand er meer over willen lezen: www.odin.nl


De combitas bestaat uit:


voor 1 tot 2 personen
2 tot 3 maaltijden
tenminste 3 groente-
en 2 fruitsoorten
€ 7.95
Dit abonnement kan o.a. bevatten: broccoli, wortel, prei, radijs, sla-soorten, champignonsoorten, tomaat, appels, bananen, kiwi, peren, sinaasappels, etc.


Ook krijg je er wat receptjes bij.

4 comments:

Anna said...

Groente & Fruit, goh ik ben er ook mee bezig ;-)
Ik kan wel niet koken, maar ik weet er best wat van.
Hopelijk is de Odin-tas aan kwaliteit verbetert. De nieuwe receptjes die je steeds opdoet zijn iig altijd leuk.

Mocht mijn G&F project nog doorgaan, hoor ik natuurlijk graag over je ervaringen, wie weet wat ik er nog mee kan...

Liselotte said...

is goed, mocht dat zo zijn dan vertel ik de ins and outs van mijn ervaringen ... hahahaha...
nog interessante info opgedaan?

Anna said...

nou, omzetcijfers van de branche, brutowinst, exploitatiekosten, etc.. Niet m'n favoriete onderdeel maarja.
Heb een goeie site gevonden. Maar de marketingmix en zulk soort dingen ken ik natuurlijk al wel.

Maarruh, eigenlijk heb ik een man nodig...
Om de kisten te sjouwen.
Jij nog een tip? :p

Liselotte said...

als ik 'm al zou hebben, dan zou ik hem in amsterdam houden denk ik .... sorry...