Apr 29, 2007

Shop till you drop!


Afgelopen week kreeg ik een brief van de Nuon dat ik wat geld tgerug zou krijgen. Hier werd meteen een bijzonder goede bestemming voor gevonden, te weten mijn garderobekast weer wat bijvullen.

Zaterdag dus vroeg mijn bedje uit, om boodschappen te doen (alwaar ik besloot voorlopig niet meer naar de C1000 te gaan omdat ik daar een grote muis of kleine rat zag rondrennen) en om om tien uur in de stad te zijn. Amsterdam vind ik namelijk een heerlijke stad, maar qua shoppen in het zomerseizoen is het een totale ramp. Vooral als je nog even de H&M in wil voor wat lingerie en shirtjes. Uiteindelijk liep ik een half uur later met vier gymshirtjes, twee BH's plus underwear, een blousje en rokje de shop weer uit. Ondertussen werd het daar al wachtrijenwerk, dus ik had er ook niet veel langer moeten blijven. Next stop was Esprit. Wat een leuke spullen hebben ze daar toch af en toe. Ik had er wel drie paar schoenen, twee tassen, een paar broeken, jasjes en truitjes kunnen kopen, en dan heb ik het nog niet over de shirtjes gehad! Maar uiteindelijk ben ik er met twee hemdjes, een shirt, een tas en een paar schoenen weer uitgelopen. Netjes toch?

Volgende stop was een korte pitsstop bij XX van Mexx, en heir heb ik een leuke witte riem opgepikt, om vervolgens door te wandelen naar The Sting, waarik een leuk driekwartspijkerbroek vond, die natuurlijk ook meteen ingepakt kon worden. Hops....

En toen naar de laatste winkel, het Spiegelbeeld. Zij hebben daar altijd zo veel leuke en hippe shirtjes, maar vaak net iets biven mijn budget, maar een jurkje of een rokje moet wel lukken.

Uiteindelijk loop ik daar met 1 zwart jurkje, 1 oranjerood jurkje (nog beetje twijfelachtig of ie ook naar het werk kan, maar hij is bijzonder stoer, alleen al omdat het van zijde is), een wit wikkelvestje (maar heel fijn, dus kan alleen over een shirtje en perfect voor de koudere avonden), en een soort chinees shirtje, met een wat diepere V hals.

Hier hield mijn shopping sessie ook wel weer op en kon ik volgeladen en gelukkig weer richting huis gaan!

2 comments:

Anna said...

Jeeeetje, en ik dacht dat ik met m'n 2 items van zaterdag al heel succesvol was. Daarna zag ik nog wel meer leuks, maar 'durfde' ik even niet meer te kopen. Heb een flodderrokje en 3kwart-broek (Mexx) a la Angela Kluivert ;-).
Esprit vond ik hier helemaal niks, maar ja, ligt eigenlijk ook aan wat je zoekt. Bijvoorbeeld: jurkje. Ook in Zeeland alleen maar van die rare grafische prints in afgrijselijke kleuren en rare lengtes. Dus ik ben errug benieuwd naar jouw tropische oranje/rode jurkje!
Oh ik heb ook nog van die superslippers in het zwart gekocht. Mocht je ze nog willen... in Goes volop te koop.

Liselotte said...

moet ik toch binnenkort richting Goes komen ... hahahhaha