May 14, 2007

Laptopprobleempjes

Het is al weer eventjes geleden dat ik online kwam, maar dat komt door kleine probleempjes met mijn laptopje en een druk sociaal schema. Mijn laptopje heeft namelijk een nieuw grapje, af en toe valt het beeldscherm uit en dan doet ie het pas twee dagen later weer. Bijzonder vaag en erg irritant. Vooral als je net even snel mail wilt checken of iets moet typen.
Verder ook weinig bijzonders. Het werk gaat lekker, sport ging lekker, maar heb nu weer iets aan mijn enkel (grrrrrr), maar ga zo toch maar even sporten... alleen al om daarna weer even lekker in de sauna te kunnen zitten en verder was mijn agenda de afgelopen week vol!
Nou, zodra alle administratie is afgehandeld, de was is gevouwen en gestreken en het huis gezogen is kom ik wellicht weer even online.....

2 comments:

Anonymous said...

bij mijn laptop deed t beeldscherm t op een gegeven moment helemaal niet meer. een externe monitor biedt dan wel uitkomst (heb je die?)

Liselotte said...

hmmm, nee, die heb ik niet .... helaas heb daar de ruimte neit echt voor (pffff, soms is zo'n mega klein appartement wel lastig...