Jun 2, 2007

Spaanse les

Het is al weer even geleden, dus tijd voor een korte update.
Mijn oude laptop heeft zo zijn kuren, mijn nieuwe mag nu al weer terug naar de fabriek. Foutje gemaakt bij het in elkaar zetten van de machine. Achterkant zit niet helemaal goed in elkaar, dus er zijn naar alle waarschijnlijkheid wat dingetjes binnenin het ding verschoven. Had ik eindelijk een prachtig ding met spiegelbeeld.... kan ie weer weg! GRRRRRR!
Dan werk. Ging op zich wel lekker, tot gister, toen het bij iedereen minder liep en ik tot mijn grote verdriet ook nog eens supervisor was. Want je kent het misschien wel, op sommige dagen (bij mij de afgelopen maand geloof ik) gaat alles mis, en dan een werkdag van iets meer dan 10 uur draaien is zwaar klote. Komt er op neer dat ik om iets voor achten begon en om iets over achten de deur weer uitliep..... de ene smorgen en de andere acht aan het einde van de dag. Heb diverse mensen die dachten weekend te vieren meoten bellen met vragen, dingen gedaan qua werk die ik niet had verwacht ooit te doen en een voet die groter was dan ik gehoopt had ...
Want ja, mijn voetje is nog steeds niet ok. Joost mag weten wat ik gedaan heb, maar deontsteking speelt nog steeds fijn elke dag op. Een angezien ik nu al ruim drie weken mank loop, begint de achillespees en omgeving van mijn andere coet nu ook op te spelen. Joy! Ongelofelijk he?!? Nou ja, geen sport voor mij en maandag op bezoek bij de fysio. Later dus meer hierover....
En vrije tijd? Gaat lekker. Als ik niet met mijn voetje omhoog lig borrel ik, hang ik in de sauna na wat armoefeningen ( meer zit er niet in) en vanaf dinsdag ga ik mijn best doen om wat meer van de Spaanse taal te begrijpen... Super spannend, want ik suck in talen en heb eigenlijk niet zo heel veel tijd om echt te "studeren, maar ik moet toch wat als ik straks in Argentinie rondhang....
Wellicht, als al mijn laptops het niet om de minuut er mee ophouden, binnenkort nog een klein update berichtje over het Spaans, en de vakantie... en wellicht de schaatsplanning, want het gaat weer een wild schaatswinterje worden!
tot snel!

No comments: