Jul 15, 2007

Laat het wandelen beginnen....

Gisteren was het zover. Ik zou wandelschoenen gaan kopen. Natuurlijk kan ik dat niet alleen, dus ging Linda met mij mee. Zij wist ook nog een prettig winkeletje en dat is natuurlijk altijd fijn!
In de opruiming stonden drie wandelschoenen die mij wel aanstonden. Zwarte, sepia (blauw/grijsachtig) en camelkleurige. De beschaafde zwarte zaten helaas niet lekker. Erg jammer, want ik houd wel van zwarte. Dat die dingen niet allemaal zwart zijn begrijp ik niet. Vervolgens het sepiastel. Die zaten lekker. Zien er helaas wat lomper uit, maar he, het zijn wandelschoenen. Als laatste de camelkleurige. Hoe verzinnen mensen het om schoen in die kleur te doen. Veels te besmettelijk (sepia ook trouwens) en ze maken je voeten ook nog eens huge!
Uiteindelijk de laatste twee nog een keer geprobeerd en uiteindelijk besloten voor de sepiakleurige te gaan. Vraag blijft natuurlijk hoe lang ze die kleur behouden... maar dat zien we vast snel genoeg op alle foto's.

No comments: