Jul 11, 2007

Toeristen en fietsen in Amsterdam

Het is weer duidelijk dat het zomerseizoen en daarmee het toeristenseizoen is aangebroken. Ik reed net na het sporten met een grote rugtas en een vermoeid lijf richting huis, toen ik een toerist wilde inhalen. Zelfs de voetgangers gingen sneller en ze hield wel netjes de wielen langs de stoep dus ik dacht dat ik we wel langs kon.... Niet dus, want ze schrok zich rot en gooide het stuur om.. Recht mijn fiets in!!! En alsof dat nog niet genoeg was viel ze ook nog om... en mijn lijf was al zo vermoeid!
Zo'n toeristenstad kan wel een beetje vermoeiend zijn, vooral als je daarna Duits slash Zwitsers brabbelende mensen van een stoep af moet trekken, een fiets moet opramen en vervolgens mijn eigen fiets weer recht moet buigen.
Zo en nu neem ik een proteineshake en ik ga hangen. Hopelijk is er nog iets leuks op tv.

No comments: