Jul 8, 2007

Weg met de chaos

Al enige tijd geleden kwam ik op het spoor van een zeer handige website. Een website die je helpt je tijd in te delen en je huis op te ruimen en netjes te houden. Tot nu toe heb ik er nog niets mee gedaan, maar aangezien mijn huis iedere vrijdagavond zwaar ontploft lijkt, moet ik er denk ik toh maar aan gaan geloven.
Voor een ieder die daar ook last van heeft, blader eens door deze site. Natuurlijk moet je je eigen draai er aan geven, maar de draad van het verhaal en de tips (al zijn sommige zeer Amerikaans en andere niet ingedeeld op de tijd die ik in de ochtend heb) zijn toch wel handig. Nu moet ik mij er alleen nog aan gaan houden......

http://flylady.net/index.asp

Dus vanaf nu: FLY!

2 comments:

Anna said...

Cool!
Het is dat ik geen eigen huis heb, maar alleen m'n slaapkamer al kan ook veeel gestructureerder. Wat een ontploffing weer.
Nou als ik nog eens vakantie heb en het regent zal ik het eens uitpluizen.

Binnenkort heb jij een blinkend huisje?

Liselotte said...

mwah.... ik kan het allicht proberen ;-)