Jan 29, 2008

Buenos Aires favoriet

Zoals de meesten ondertussen wel weten ga ik over een iets meer dan half jaartje voor drie maanden richting het prachtige Buenos Aires. Voordat ik daar heen kan meot er veel geregeld worden. En dan niet alleen hier, maar vooral ook daar! Zo meot ik school kiezen, dan een appartement wat er neit te ver bij uit de buurt ligt en waar ik mij veilig voel. Chique Recoletta is een optie (ben ik nog niet zo bekend) Palermo Viejo (leuke boetiekjes, slecht voor het banksaldo) is ook een optie, maar in groen Belgrano voelde ik me tot nu toe altijd wel prettig.... Dus wat wordt het....
De schrijfster van de blog Buenos Aires Daily (klik er voor een sneak view) maakt regelmatig foto's in mijn favo buurtje, maar stapt er ook vaak buiten. Kijk dus lekker rond om een idee van het prachtige Buenos Aires te krijgen!

No comments: