Jan 1, 2008

Het jaar 2008 is begonnen!

Het jaar 2007 was een jaar van ups en downs.... Grootste down was toch wel de sarcoidose die ruim negen maanden van het afgelopen jaar mijn leven heeft beinvloed. En ook nog wel een deel van 2008 zal gaan beheersen. Maar ook ups met veel gezellige avonden met vrienden, het lekkere thuiszijn en mijn weerzien met Argentinie en het plannen van een groter weerzien in 2008 met dit prachtige land. En natuurlijk het feit dat ik ondanks alle ontstekingen toch redelijk lekker heb kunnen door sporten en sportief en fit het nieuwe jaar in kan.
Dit nieuwe jaar begon zeer mistig in het Oosten van het land. Kon je voor de start van het vuurwerk nog een meter of acht voor je uitkijken, tijdens de start was het zicht een meter of drie. Buurwerk hoger dan anderhalve meter was dan ook niet te zien en verder dan 5 meter van je af ook niet. Erg jammer en zonde voor de mensen die er veel geld in geinvesteerd hebben (ikke niet dus, hahahaha).
Nieuwe jaar is dus begonnen en ik ben van het oosten van het land weer richting het Amsterdamse vertrokken en zit nu aan de appelflap met thee en de vierschansentoernooi op tv (lekker die tradities, hihi).
Ik klink mijn kopje thee op een reislustig, sportief, schrijfvol en liefdevol 2008!
Cheers!

No comments: