Jan 27, 2008

Op de foto met de grote baas

Sommigen weten wel waar ik werk. Op zich heeft het voor deze site niet echt een toegevoegde waarde, maar momenteel is het wel een leuke organisatie om te werken. Als je de kranten goed leest, komt mijn werkgever regelmatig in het nieuws. Niet in de laatste plaats als het gaat om de kredietcrisis en de betrouwbaarheid van de medewerkers (oepsie.... ik ben reuze betrouwbaar... ahahahahahahahahahaha..... maar ik geloof dat vooral de frontoffice de risicogroep is).
Maar werk is en blijft werk en zo af en toe moet er ontspannen worden. Na een zwaar project mochten de teugels wat gevierd worden en konden we los in Desmet, een oude bioscoop op kruipafstand van Artis en dus ook van mijn huis. Helaas ging bijna geen directe collega, maar ook met wat verderstaande collega's kan goed gefeest worden (of wellicht nog wel beter).
Kleding voor het thema (seventies) heb ik niet in de kast, dus moest het doen met de aangeleverde glitterzonnenbril en felroze boa (wooohaaaaa, leuk zo'n boa hihi).
Zonder eten en met een glas champagne in de hand lie ik de voormalig filmzaal binnen. Een aantal collega's was wel verkleed, maar toen de mystery guest verscheen, Wxxxxxk met glitterbril en boa, was deze makkelijk te herkennen.
In z'n toespraak zaten enkele leuke anekdotes over andere thuiskomen van shoppen bij de AH en er dan acherkomen dat je wel de boodschappen bij je hebt, maar niet je vrouw en over de zes a zevendaagse werkdag... dat dat best wel eens een voorbeeldfunctie kon hebben (gaaaaaap).
Hierna werd het buffet geopend, maar voordat dat begon eerst even een fotomoment. Nu weet iedereen die mij een beetje kent dat ik niet wild ben om op foto's te verschijnen. Al die loshangende camera's maakte mij dan ook niet heel blij, maar met een groepje op de foto met de grote baas wilde ik dan nog net well. Nu benieuwd of ik er niet buitenval!
Eten was bijzonder goed, maar dat moge geen verrassing meer zijn na alle voorgaande buffetten die ik al afgelopen heb en daarna sprong de band de helden op het podium.
Omdat ik niet helemaal fris was, heb ik het bij een champagne en twee witte wijntjes gehouden, maar een aantal collega's ging geheel uit z'n dak. Altijd grappig om te zien.
Rond half elf had ik het wel gezien en heb iedereen tot ver na twaalven door laten feesten. Toch dinsdag ff de laatste roddels gaan oppikken... en hopen dat die al die foto's dan nog door het hele gebouw gehangen zijn (god zij dank dat ik niet dronken was heb ik geen karakeratuur laten maken welke vervolgesn ook tentoongesteld gaat worden)

No comments: