Feb 20, 2008

Dansen met of beter gezegd voor Margriet

Kom net terug van CardioStriptease. Blijft altijd een leuke cardioles, maar het is toch wel even wennen als er opeens een camera voor de kleedkamer van de sportschool staat en er twee meiden van de Margriet (je weet wel, dat tijdschift dat thuishoort in rijtje Libelle, Viva etcetc) naast staan om te filmen voor een special op hun site. Whoohoops.
Maar ja, niets aan te doen, kleding aan (was al aan, want had al half uur krachttraining gedaan) en de sportzaal in en zwaaien met de heupen, schudden met de borsten en een beetje spannend kijken...
Proest... ik geloof niet dat ik aanleg heb om sexy te kijken... nog steeds niet na al die lessen die ik al gevolgd heb... Net als sensueel bewegen op muziek niet echt mijn ding is! Maar gelukkig heb ik dit stukje al een keer eerder gehad en kronkel ik vrolijk een deuntje mee met Kylie's Slow.
Gelukkig volgt de camera de meid van de Margriet en kruip, rol, draai en kronkel ik aan de andere kant van de zaal. Na een uurtje zit het erop. Terwijl de meiden van de Margriet het geheel afronden, kletsen wij in de kleedkamer verder. Weet niet of de anderen nog aan een vragenvuur onderworpen zijn, maar ik ben lekker naar huis gegaan. Genoeg geweest, volgende keer weer!
Mocht ik ooit het filmje zien, dan redirect ik er wel even heen!

No comments: