Jun 8, 2008

Terwijl Duitsland scoort....

Iets voor half negen zet ik twee pannen op het gas en doe de tv aan. Ik net een paar uur op een kickboxgala gehangen en mij zowaar behoorlijk goed vermaakt. Normaal iets waar ik niet snel heen zou gaan, maar nu ging wilde een vriendin waarmee ik had afgesproken er graag heen en het was op loopafstand, dus waarom niet. Ik geloof niet dat er heel veel jongens met een blanke huidkleur aan deze wedstriijdsport doen. Ook niet dat er heel veel blanken komen kijken.... Maar dat was geen belemmering om eens goed mijn ogen uit te kijken, en me toch wel te vermaken.
Maar om acht uur kreeg ik echt trek en ik wilde toch wel even wat gaan eten en ik wil toch wel iets van het voetbal meekrijgen. Als ik het volgeschepte bord (ik ben nog even aan het bijeten na vrijdag toen ik weinig had gegeten, veel had gedronken en ook veel had gerookt, killercombie voor mijn lichaam wat nog steeds een beetje in de war is) naast de computer neerzet en ik een paar happen heb genomen scoort Duitsland. Mooi doelpunt.
Gisteren heb ik na het verlies van Zwitserland met wat minder interesse naar de wedstrijd Turkije - Portugal gekeken. Ondanks twee jaar geleden ben ik gewoon voor Portugal. Vind ze toch leuker en beter spelen, en het is dan ook wel fijn dat ze winnen, maar vind het allemaal nog niet heel swingend.
Vandaag de eerste wedstrijd dus gemist en niet echt geconcentreerd bij deze. terwijl ie toch neit onaardig is.... wellicht tijd om echt voor de tv te gaan zitten.... tot morgen!

No comments: