Aug 3, 2008

Twijfels en blokkades over Sao Paulo

Het lijkt wel een titel recht uit mijn loopbaantraject... noem de twijfels en blokkades welke u het meest dwarszitten.... ehm, momenteel het feit dat ze er zijn.
Dacht ik eerst dat ik Sao Paulo graag wilde aan doen, momenteel weet ik het niet zo zeker meer en voel ik er meer voor dag een bij te komen van de jetlag en dan lekker door te reizen naar wat overzichtelijkere steden. Een stad met meer dan 11 miljoen mensen is wellicht niet helemaal mijn ding op reisdag 1. Geef mij maar het knusse Buenos Aires als grootste stad op dit tripje....
Nou ja, ik kan nog even twee weken twijfelen.
Al twijfelend breng ik mijn huis een beetje in gareel. Alles leegmaken voor onderhoud en bewoning valt toch niet mee, hahahaha. Het lijkt hier momenteel een grote ontplofte zooi. Al moet ik eerlijk zeggen dat de slaapkamer en de badkamer al zo goed als vertrekklaar.
Nu dus de woonkamer, inloopkast cq rommelhok en de box beneden.... en het laatste plukje keuken. Dus terwijl ik doorploeter denk ik over Sao paulo en andere zaken als solliciteren .. zodra ik meer weet laat ik het jullie zeker weten!

No comments: