Aug 4, 2008

Voorbereiding: sportschema voor 15 weken

De afgelopen twee jaar (ik rond even af) heb ik hard mijn best gedaan om onderhoud aan het lichaam te plegen en een beetje in shape te raken en te blijven, en het leek me een beetje zonde om al dat zweet in dertien weken weer weg te gooien en het er daarna weer dubbel uit te moeten zweten om weer back on track te komen.... (vooral dat laatste dan, ik houd natuurlijk wel bijzonder van mijn comfort zone en ben liever lui dan moe). Dus vandaag een afspraak met Levi gemaakt en een trainingschema opgesteld waar geen fitnessruimte voor aan te pas hoeft te komen. Liever wel natuurlijk, want ik ik houd niet heel erg van die tapijtjes die in hotels liggen... Maar dat terzijde. Ik heb nu een trainingschema waarbij ik harder heb gezweet dan tijdens mijn personal trainingsuurtje en waar ik voornamelijk met eigen gewicht werk. Mocht ik zin hebben dan zijn er ook nog wat oefeningen die met twee blikjes eten of met twee met aarde gevulde waterflesjes gedaan kunnen worden... Dus als je iemand op een strand in Brazilie of op de pampas van Argentinie wat rare moves ziet maken... It's moi!
Er kan dus al een ding van de afstreeplijst....
Sportschema: check

No comments: