Aug 14, 2008

Voorbereiding: afscheid van collega's

Pfffff, vandaag was dan de dag dat ik voor het laatst naar mijn werk ging om op mijn huidige werkplek te werken. Afscheid nemen is altijd al iets geweest waar ik slecht mee om kan gaan en ook nu stonden mijn zenuwen hoog gespannen (hello maag) ... Gelukkig werd de speech voor de lunch gehouden (en mijn kleine tegenspeech met net op tijd teruggehouden tranen.. krijg ik alleen maar enorme hoofdpijn van) en kon ik daarna alsnog genieten van mijn lunch en nog even gezellig hangen met mijn collega's.
Daarna moest er nog even een paar uur productie gedraaid worden voordat ik het licht kon uitdoen en mijn pasje (met verschrikkelijke foto, dus dat was dan wel weer een fijn gevoel) kon inleveren.
Nu zit ik thuis in de puinhopen die mijn huisje heten (tsja, halve opruimacties maken 45 vierkante meter niet echt groter) en maak een lijst van zaken die nog moeten gebeuren. En dat brengt een nieuwe pfffff ....
Morgen richting Apeldoorn voor een vakantielook en daarna even gedag zeggen tegen de family en dan weer terug voor het echte laatste voorbereidingswerk... opruimen, boeken en inpakken.

afscheid nemen van collega's en werkplek: check

No comments: