Aug 11, 2008

Voorbereiding: Backpack is binnen


Bepakt met credit card richting een welbekende winkel vertrokken om alle back packs te proberen. Eerst had ik nog wel een sollicitatiegesprek, dus ik liep enigszins met ongepaste kleding (nette broek en hakjes) de winkel in om diverse modellen te proberen.

Van te voren had ik wel een prijsklasse en een aantal merken in mijn hoofd, maar bij het passen kwam ik er al snel achter dat ik dat maar moest loslaten. Zodra er tien kilo in werd geladen bleef er eigenlijk nog maar eentje over die echt goed zat en waarbij ik het gewicht niet direct in mijn onderrug voelde.

En dus niet veel later liep ik met een Radical design naar buiten. Niet zo veel liter als ik van te voren had bedacht, maar als ik 70 liter ga opvullen gaat het waarschijnlijk ook niet goed... dus is die 58 plus wat extra mogelijkheden waarschijnlijk meer dan voldoende.



En bij deze: Backpack check

No comments: