Sep 24, 2008

Dag 36 en 37: Weer thuis


22 en 23 september
Buenos Aires is zo'n makkelijke stad. Heb ik iedere keer het gevoel dat het mijn thuis is, Marloes is ook weer blij thuis te zijn. Gewoon weer lekker in de grote stad. Heerlijk.
Allebei hebben we dus niet echt lekker geslapen en we zijn dan ook blij dat als we weer bij de B&B (La Acacia) zijn dat we gewoon kunnen aanschuiven bij het ontbijt en daarna de spullen op de kamer kunnen knallen en even kunnen opfrissen. Toch wel fijn, ook al hadden we eerste klas.
Als we onszelf wat hebben opgepept gaan we shoppen in Palermo (en Palermo Alto) en lunchen ook daar. Marloes krijgt iets heel ander dan besteld en aangewezen op de kaart en krijgt ook een dubbele rekening. Dat gaat natuurlijk niet door en onze vermoeidheid maakt ons extra koppig.
Hierna gaan we nog verder en vallen neer bij Starbucks. Moeten we toch ook minimaal een keer hebben geprobeert terwijl we hier zijn. Er zit er ook maar eentje in Argentinie....
De 23ste is de laatste dag van Marloes in Bs As. We beginnen met wat shopwerk op Florida (flipflops voor de gehele familie, ik doe ondertussen rustig mee met die dingen gewoon nu al aan te schaffen, ze blijven wel wachten tot ik wegga) en wandelen door naar de haven voor een hapje eten.
Hierna gaan we terug naar de B6B om alle foto´s over te zetten (en de filmpjes) en maken ons daarna klaar om naar mijn nieuwe verblijf te gaan. Over dat laatste in een volgende post meer.
We sluiten de dag af met een gezamenlijk etentje (Francesca is ook mee) in Las Canitas. Afscheidnemen is verschrikkelijk en ik zit nu al met een knoop in mijn maag. Toch wel raar om zo opeens weer alleen te zitten.

No comments: