Sep 28, 2008

Dag 41: Seabiscuit





27 september


Vandaag wederom een bijzonder rustig dagje gehad. De zon scheem weer, dus het leek me wel een mooie dag om naar San Isidro te gaan. Dit ligt ongeveer 20 kilometer van Buenos Aires downtown af en is met de trein te bereiken in 20 minuten en voor het luttele bedrag van 1.85 pesos voor een retourtje.

Eenmaal in San Isidro kon ik het kerkje en het pleintje en de haven (huh, water, helemaal niet gezien) niet vinden, maar wel de racebaan, en daar ben ik dan maar ook gewoon naar binnen gelopen.

Heerlijk om een beetje in het zonnetje te hangen, aan een flesje drinken te lurken en mensen te horen schreeuwen en zelf af en toe op het knopje van mijn fototoestel te drukken.


Ook nog even bij alle facetten van het racen gekeken en daarna weer naar buiten gelopen.
Had blijkbaar grote indruk gemaakt, want de bewaking en het mannetje van de kaartjes begonnen een heel gesprek hoe ik het had gevonden en waarom ik nu al ging en wanneer ik weer terug kwam (ik denk in ieder geval dat ze dat zeiden, zo klonk het, hahah)
Daarna weer met het treintje terug, even wat spullen thuis dumpen en daarna door richting de supermarkt voor wat avondeten (in het weekend wordt er niet gekookt, maar gelukkig doet de supermarkt dat wel, dus ga voor inktvis met spaghetti). ALs ik bij de kassa wegloop bedenk ik mij dat een tasje voor twee 1.5l waterflessen niet heel stabiel is. Als ik loop te herpakken komen de twee jongens van achter mij in de rij naar me toe met nog een tasje.... lief!! (das toch het fijne van Bs As)

No comments: