Sep 28, 2008

Dag40 : Even een paar dagen rust

26 september
Soms heb je van die dagen dat je niet ergens zin in hebt.... en dat is nou precies de reden dat ik naar Buenos Aires ben gekomen, om zulke dagen ongestraft te kunnen hebben. En daar ben ik nu dus even van aan het genieten. Voordat school begint en ik drie uur per dag dus wel echt iets moet.

Deze dag heb ik lekker door de buurt gewandeld en heel af en toe een fotootje genomen van Belgrano. Ik denk dat ik nog wel vaker doe, dus er zullen er nog wel meer verschijnen, zodat er een beter beeld ontstaat.

Belgrano staat bekend om zijn brede streten omzoomd met oude bomen en als het mee zit (of in het geval van hakkendraagster, als het tegenzit) cobbled streets. Ook zijn er veel ambassades te vinden. Ik ben gestruikeld over Croatie (zit bij mij in de straat), Turkye, Vietnam, Duitsland en nog wat die ik nu al weer vergeten ben.


Nederland heb ik al eerder gezien, want die zit in trendy Puerto Madero. Verder heb ik wederom genoten van een kwart liter heerlijk ijs (gewoon ijs met frappacinosmaak ... of hoe dat schrijft.... en lemon mousse is echt hemels... lekkerder dan de gewone limon) en wat echte koffie. en verder niets, want Marloes heeft mij verslaafd gemaakt aan Sudoku, wat ik dus echt neit kan en wel wil kunnen dus net zo lang doorgaat tot het wel lukt en waarna ik snel aan een volgende begin want wellicht gaat die volgende dan wel soepel... etcetc.
Oh ja, en ik droom verder over mijn eigen B&B... ben al rekensommetjes aan het maken en huizen aan het kijken... zoveel leuke pandjes... een van de pandjes staat hier boven op de foto... nou ja, het staat in ieder geval te koop, is groot en volgens mij ook behoorlijkt verwaarloost...

No comments: