Sep 25, 2008

Dag 39: meet the house

25 september



Aangezien ik vanmorgen vriendin (hier nieuw opgedaan) nummer twee heb uitgezwaaid, moet ik even wat bezigheidstherapie doen (zo slecht in afscheid nemen, brrr) en heb dus even filmpje geschoten. Let niet op mijn meesterlijke vage uitdrukking aan het begin van het filmpje. heb voor het eerst in twee dagen weer lekker geslapen en voel me dus raar genoeg een beetje brak.


to do

Vandaag vooral een dagje om veel uit te zoeken.... School om Spaans te leren, wat ik de komende weken ga doen en waar ik allemaal heen wil en de tickets voor deel 3 van deze reis (nou ja, beginnetje met de route anders wordt het teveel) en natuurlijk mijn kamer inrichten voor de komende vijf weken... of een deel ervan, omdat ik heb besloten dat de kamer verhuurd kan worden als ik er niet ben. Als ik toch per dag betaal. Blijf toch een Nederlandse he.

Geen spannende verhalen dus. Alleen een vaag filmpje.

No comments: