Oct 21, 2008

Dag 63: Het is lente!!

20 oktober 2008



Nou ja, het is natuurlijk al een tijdje lente, maar het weer is vandaag helemaal te lekker. Het ise en graadje of 26 wen er waait een verfrissend briesje. Na de lessen wilde ik naar de dierentuin, maar die is op maandag gesloten. Maar voordat ik daar achter kon komen heb ik eerst twintige minuten met de metro stilgestaan. Was even aan beide kanten gestremd. Gezien de drukte in de metro was het neit heel erg, want iedereen liep meteen bijzonder geregerd de deur uit. Ik bleef lekker zitten en had deze keer een oude deftige mevrouw van Braziliaanse afkomst maar al jaren wonend in Bs As die haar engels wilde oefenen...Maar de dierentuis was dus dicht.Daarna wilde ik naar de parken van Palermo, maar zag aldaar dat het park Holanda helemaal gesloten is voor een opknapbeurt en dat het planataruim (of iets dergelijks) ook op maandag dicht is. Nou ja niet getreurd, even in de parken hangen is zoiezo wel lekker met dit weer (even snel ijsje gescoorde n wat extra water) en daarna ben ik richting huis gelopen en weer even een korte pauze bij de racebaan gehouden. Weer een verkoelend drankje en even de paardengeur opsnuiven.

Daarna echt richting huis.

No comments: