Nov 6, 2008

Dag 76: Nog steeds grieperig, maar up and running

2 november

Vandaag wederom een prachtige dag in Bs As. Gisteren was het gewoonweg heet, maar toen lag ik beroerd met een doek over mijn hoofd op bed. Blugh. Vandaag moet ik wel up en running zijn en gelukkig lukt dat een stuk beter. Het is vandaag ook weer wat meer lenteachtig. Stralende zon met een verfrissend windje. Heerlijk.
In de ochtend check ik alvast in voor morgenochtend en regel ik nog wat met het hotel. Daarna pak ik mijn spullen in en wissel van kamer, zodat er een bed bij past voor Esther. Die arriveert later op de dag na een lange autorit vanaf het vliegveld. We hadden al wel geregeld dat er eentje zou staan, maar die was vervolgens niet zo heel erg goed in de weg vinden, en zo kreeg ze al een hele tour door de buitenwijken van Bs As.
Hierna klein stukje door Belgrano gelopen om even drankje te doen en daarna naar mijn favo eettentje gegaan om wat avondeten te doen.
Morgen er vroeg weer uit, dus bijtijds richting bed.

No comments: