Mar 7, 2009

Geen ontkenning meer mogelijk

Gisteren een heerlijk dagje gerelaxt in, op en rond de Veluwse Bron. Dit complex ligt om de hoek bij mijn paps, en is precies over het zandpad gebouwd waar ik nog diverse keren mijn jockey kwaliteiten heb gecheckt. Uitkijkend over het terrein komen er ook wat herrineringen boven over een mogelijke carriere als eventing rijdster. Diverse sprongen van heuvels en wilde gallopades door het water en over het strand komen naar boven, net als wat sprints die werden afgesloten met een sprong over een hekwerk of over een sloot ..... Dat waren goede tijden... neit veel later vervagen al die herinneringen als ik bijzonder relaxt een paar van de vele sauna's, paden, zwembaden en baden uitprobeer, afgetopt met een lekkere ongezonde burger met frietjes en een heerlijke 60 minuten durende hotstone massage.
Daarna aan de borrel en hapjes bij paps om vervolgens lekker voor de tv schaatsen te kijken (voor de 3km vrouwen taaien we af...w e zijn te relaxt...zzzzzz)
Vanmorgen In de H&M per ongeluk blijven hangen aan 2 voor de prijs van 1 shirtjes en vervolgens nog wat gekleurde shirtjes bij Sting. De steps is wat te druk, dus de pakken sla ik gelukkig nog even over.... (die rekening blinkt me toch al rood tegemoet).
Hierna val ik neer bij de kapper en klep ik gezellig een eind weg... tot we op het allerlaatst (de finish touch wordt net gedaan) bij de spoeling van mijn zus komen... Dat die zo fijngrijze haren dekt... En oh, ze was er bij mij ook een paar tegengekomen....
WAT.....GRIJZE HAREN ..... ff terug... je bent grijze haren tegengekomen en je hebt me niet gewaarschuwd............. Rewind.... HOEVEEL en WAAR? "nou ik zag er twee of zoiets tijdes het knippen, maar we waren aan het kletsen"....."Slecht excuus...... WAAR?!?!? "Oh ergens aan de achterkant, onder de bovenste laag" Damn, op een plek dat ik ze zelf niet kan zien!!!!!!!
Nou ja, niet dat ik ze ooit had ontdekt op een andere plek, met de sfeerverlichting in mijn badkamer, maar bad news.....
Dacht ik tot nu toe dat 30 worden niet zo heel erg was... het komt nu wel erg dichtbij... grijs haar is voor volwassenen... nog erger, voor ouderen ..... dat ben ik neit!! Ik ben nog zeer onvolwassen en moet er niet aan denken dat ik binnen een paar jaar regulier aan het verven moet ...
Pffff, shock.... ff alles laten zakken bij een grote punt carrot cake en een nog grotere mok koffie...
Nou ja, nu ik officieel volwassen aan het worden ben (ik geef mezelf nog wel ff 6 tot 10 jaar, ik hoop dat het pigment dat ook gewoon ff doet) moet ik er ook maar aan geloven... niet te veel geld opsparen en het gewoon lekker uitgeven... wanneer is het volgende Hilton style backpack tripje ook al weer?

No comments: