Mar 14, 2009

U ook een stukje Sven in huis?

Om te beginnen. Groot fan van Sven Kramer. Zit vaak juichend voor de buis, of zwaaiend met de pompoms in het stadion, vind hem een onNederlandse sportmentaliteit hebben, en ik ben absoluut voor minimaal drie keer goud in Vancouver... Maar om nu al te spreken van Svencouver?
Svencouver zag ik enige tijd geleden al voorbij komen in de stadions op een banner van een Svenfan ... maar nu zag ik het op een grote roze banner staan van de hoofdsponsor van de World cups en alle andere grote schaatstoernoois .... Essent
En dat gaat me wat ver. Naast het feit dat er nog verre van zeker is of en hoe ie daar zal schaatsen, maar ze sponsoren iedereen .... Aan de andere kant riggert het mij ook wel om toch even te surfen naar http://www.svencouver.nl/ en zie dat het marketing verhaal nog verder gaat met svenergy .... Zorgt toch een beetje voor een kotsbakjes gevoel.... Een soort van: haal nu een stukje Sven Kramer in Huis, neem Svenergy..... en uw huis zal altijd machtig verwarmt zijn ....
Nee, essent, single niet een schaatser uit ... sponsor en promoot ze gewoon allemaal!
Klik op de blogtitel voor artikel hierover

No comments: