Mar 29, 2009

Voor 30 juni 2010 ga ik ...

voor 30 juni 2010 ga ik:
drie maal een polowedstrijd zien, het Nederlands elftal in de Arena zien voetballen, weer een concert in de HMH bezoeken, weer een keer langlaufen, twee schaatswedstrijden in het buitenland bezoeken, elke week een fles wijn of iets sterkers open trekken, elke week gemiddeld minimaal 1x buiten de deur lunchen of dineren, Stockholm bezoeken, in Berlijn rondslenteren en het noorderlicht in de buurt van Reykjavik, vrienden bezoeken in Zwitserland, heel soms een sigaretje opsteken, minimaal twee keer in de week naar de sportschool en minimaal ook twee keer per week naar de sauna, van mijn rugklachten afkomen, regelmatig mijn rug en schouders laten losmasseren, mijn spiegelreflexcamera wat beter leren begrijpen, Foam bezoeken, zo veel mogelijk in de zon in het park zitten en af en toe ook wegzweten op mijn balkonnetje, minimaal 1 boek per twee weken uitlezen (ik ben tenslotte niet voor niets lid van de biblio), uitvissen wat voor werk ik nou echt het allerleukst vind om te doen, sommige gezichten gewoon niet meer zien, op vakantie naar een van de volgende Zuid Amerikaanse landen: Ecuador, Uruguay, Chili, Colombia of Brazilie of gewoon meerdere, wil ik beter Spaans leren spreken, een schansspringwedstrijd bezoeken, onbekommerd met een vreemde zoenen, een curlingworkshop volgen, mijn badkamer en mijn keuken verbouwen, de waterschade oplossen, 8% loonsverhoging, eindelijk lenzen durven indoen, elke week de rust vinden om een maskertje op te doen en ff lekker te chillen, regelmatig lekker in Nederland 15 kilometer gaan wandelen, dicht bij mijn huis blijven werken, eindelijk er gewoon eens voor zorgt dat mijn eettafel er nooit meer uitziet alsof er net een bom is ontploft, meerdere cocktails op mijn 30ste verjaardag drinken (en het liefst in een andere stad), een minuut stiltehouden op de Dam, elke schaatsafstand van de spelen op tv bekijken en het volkslied meezingen omdat al mijn favo's winnen, nog twee of drie pakken voor werk aanschaffen, leuke sneakers vinden, leuke bruine laarzen vinden, een (of meerdere) bepaald(e) (veelbesproken) jasje(s) scoren, alle strategien van omgeremd stijlvol beantwoorden, aan het goede doel schenk, minder zwarte kleding aanschaffen, mijn telefoonnummer uit de telefoongids halen (word ik hopelijk minder door de call centers gebeld), een nieuw compact cameraatje kopen, plan ik minimaal 1 dag cq avond per week in die helemaal voor mij alleen is en er dus ook geen computer aangaat, ga ik vaker een nieuw recept proberen te koken, digitale fotoalbums maken van alle vakanties van afgelopen 4 jaar ...
En om heel eerlijk te zijn denk ik dat op drie of vier dingetjes na het ook allemaal kan doen!

2 comments:

Anonymous said...

Hey liefie,
Dat is nogal een lijst zeg... maar wel heel goed om het allemaal zo op te sommen. Volgens mij heb je al een groot deel gedaan, dus kom je er wel

Waarom 30 juni als einddatum?

Oja, en bij de volgende wil ik je graag helpen: weer een concert in de HMH bezoeken, elke week iets sterkers open trekken , elke week gemiddeld minimaal 1x buiten de deur dinerenstockholm bezoeken, heel soms een sigaretje opsteken, minimaal twee keer per week naar de sauna, regelmatig mijn rug en schouders laten masseren (ik ga met je mee), mijn (niet de jouwe nee de mijne) spiegelreflexcamera beter leren begrijpen, zo veel mogelijk in de zon in het park zitten (hebben we 1x gedaan, was heerlijk, waarom zijn we daar mee gestopt???), sommige gezichten gewoon niet meer zien (kan ik mee helpen, maar liever niet, je bent me veel te dierbaar;)), op vakantie naar.., je badkamer en keuken verbouwen, eindelijk lenzen durven indoen, een minuut stilte op de dam, je telefoonnummer uit de telefoongids halen (help je bij deze: je kunt je inschrijven bij het belmeniet-register en klaar is kees), vaker een nieuw recept proberen (daar kom ik graag van genieten en wederzijds hoop ik)...

Nou da's best wat zeg! maar volgens mij ben je al een heel eind. By the way.... drie of vier dingetjes die niet lukken -> minder zwarte kleding aanschaffen... zit gewoon in onze genen :) ik heb er ook tegen proberen te vechten, maar zwart is gewoon makkelijk en uitstekend te combineren.

Koessss van Loes

Liselotte said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
ik heb overigens de datum ff jaartje verschoven en de datum ... dagje na mijn verjaardag ... wel goede streefdatum ....
Maar shit, dit had ik eerder moeten lezen, want ik heb je een frisje gegeven, terwijl de wijn al klaar stond .... en naar een concert moeten we weer ff kijken ja .... dat is ook wel weer lang geleden ... ehm vakantie ... ik wacht op je triviant kaartjes over Cuba, die af en toe sigaretjes doen we al, jij behoort niet tot de gezichten maar ik kan je die gezichten wel een keer laten zien want ze laten me ook af en toe de tranen over mijn wangen lopen van het lachen (ze zijn goed voor mijn ego), dat receptengebeuren kan ik er maar beter van af halen, zoveel afwisseling heb ik eigenlijk helemaal niet nodig... en die dag in mei staat gereserveerd en met onze camera's moeten we echt aan de slag. Binnenkort ff fietsje pakken en ergens heen fietsen en dan fotootjes gaan schieten ...en dat zwart ... het gaat soms goed en dan heb ik het er weer mee gehad en dan denkt men dat ik in de rouw ben want dan ga ik weer heerlijk gehuld in geheel zwarte combi's (actiepuntje, nieuwe zwarte broek vinden en relaxte colletjes ....) Pffff, en nu ga ik frisje pakken ....genoeg getypt