Aug 16, 2005

dipje....hypotheek shit

Soms heb je van die dagen dat alles een beetje tegen zit...of in iedergeval activiteiten die niet echt lopen. Zo mijn hypotheek. Ben al een maand met de Postbank bezig, telkens gaat er een met vakantie en de vervanger heeft geen idee wat er bezig is. Als ik zeg dsat ik niets ontvangen heb, dan heb ik neits ontvangen. nu heb ik drie weken moeten wachten, ben ik mijn redlijke gunstige anbieding bij een ander kwijt, om te horen dat er een miscommunicatie was en dat hun hypotheek eigenlijk ook niet gunstiger is....AAARRRGHHHH
Nu moet ik weer een verlenging bij de verkopende partij gaan aanvragen, heel irritant allemaal! Het loopt allemaal niet helemaal soepel, wat ben ik blij als het straks allemaal geregeld is zeg! Nou dit moest ik ff kwijt.
Argentina gaat redelijk. Het is af en toe wat lastig dat veel websites in het spaans zijn, das toch wat lastig als je het een en ander wilt redelijk, maar er komt nu redelijk wat vaart in. Later een keer wat meer hierover.....zo, nog heel even pauze en er dan weer tegen aan.....
16-08-05, 16.10 u ff update, het is allemaal goedgekomen, heb hypotheek aangevraagd. Is wel klote dat de rente iets omhoog is, maar het kost me maar 9 euro per maand meer. Het had een kostbaarder grapje kunnen zijn. Met andere woorden, weer wat geleerd....zucht.... en nu maar briefje tikken voor de verlenging

No comments: