Aug 17, 2005

Sail 2005


Vandaag begint Sail 2005. Toen ik vanmorgen naar Centraal Station reed zag ik al een enkel schip liggen ( onder andere een heeel groooot marine fregat). Lijkt me best wel stoer om te zien, maar dan meer het wegvaren denk ik. Wie weet ga ik daar nog wel naar kijken. Het rondlopen tussen zoveel mensen lijkt me nou weer net iets minder. Vooral nu er 400 politiemensen worden ingezet en dan ook nog minimaa net zoveel private bewaking. Ik denk dat ik dat juist enger vind. Dat was in iedergeval wel zo toen ik vanuit Amerika terug naar huis vloog en er toen overal militairen met vol wapenornaat stonden. Ik vond de sfeer erg bedreigend. Nou ja, ik hoop maar dat er geen aanslagen gepleegd worden. Verder is het te hopen dat het openbaar vervoer zich goed houdt. De treinen rijden vandaag nog redelijk bagger. Men vergeet spoorwijzigingen door te geven en de pendeltreinen waren zo te horen ook nog een zooitje, want ik zag na een omroepbericht een heel perron leegstromen en in vliegende galop naar een ander perron lopen (gelukkig was ik toen net de trap daar al af). nou dit voor nu, misschien later nog meer.....
voor meer info over Sail: http://www.sail.nl/

No comments: