Aug 17, 2005

Treinen ,Londen , F1 en collega's.....

Ik hoor al enkele uren verontrustende geluiden over het feit dat er geen treinen tussen Amerstam en Amersfoort rijden om dat de bovenleiding tussen weesp en Naarden-Bussum kapot is. Nog verontrustender is het feit dat dit nog uren kan duren...Nou ik hoop dat het voor vijf uur gemaakt is, want ik wil dan graag naar huis, en zo spoedig mogelijk, want het is eindelijk mooi weer en dan kan ik eindelijk weer een keer skaten. Met natte wegen lukt het niet zo lekker en aangezien dat toch het straatbeeld van de afgelopen weken is geweest.
Op het werk wordt het ondertussen steeds drukker, er komen steeds meer mensen even kijken. Gezellig. Iedereen zit ook zo'n beetje op een andere plek, dus het is gezellig even kijken waar iedereen beland is. Je kunt precies zien wie verweg is geweest en wie in Nederland, alle Nederlandgangers zijn wat bleekjes, terwijl de andere bruingeblakerd zijn . .... gelukkig is het hier nu ook lekker weer...ik ga komend weekend lekker in het zonnetje hangen (als dat er dan nog is, maar ik moet toch ook een keer geluk hebben?)
Dan het schokkende nieuws van die Braziliaan (Jean Charles de Menezes)die in de Londonse metro was doodgeschoten omdat ie weggerend zou zijn....ooggetuigen verklaren nu dat hij rustig in de metro zat en helemaal niet rende.... Hij is van zijn zitplaats weggetrokken en doodgeschoten. De politie zou hem alleen doodgeschoten hebben omdat ie een te dikke jas voor de tijd van het jaar aan had.... Dit gaat nog een behoorlijke staart krijgen, want als dit waar is dan is het wel schokkend.
Als ik toch aan het typen ben, kan er meteen wel even wat sport tussendoor gegooid worden. Barichello gaat rijden voor BAR. Enigszins een downstep en dan kan ie het nog zo positief brengen (ze zijn aan het groeien, het doel is nog steeds wereldkampioen worden, meer vrijheden blablabla) het is toch een stapje naar beneden. Wordt ie te oud en ligt ie er binnenkort uit? Dan is de volgende vraag, wie gaat er naar Ferrari...is dat Alonso (ik hoop zo van niet) of halen ze bijvoorbeeld Rossi over (als ze Kimi halen dan hoop ik dat ze nog zo'n baggerjaar draaien). Ben ook benieuwd naar de prestaties van het Nedelrands Elftal van vanavond. De mogelijke opstelling klinkt wel lekker solide, maar of het echt attractief en sprankelend gaat worden. Ik hoop dat het vanavond drie- een voor Nederland gaat worden...
Zo en nu weer verder...lunchpauze is over!

2 comments:

Anna said...

Ferrari heeft Massa toch gehaald... Of denk je dat ze die alleen als testrijder hebben binnengehaald? Als ze maar van Alonso afblijven!
Ik hoop op Van Persie in de basis vanavond, bracht vorige keer ook veel spektakel en is in vorm, maar het zal wel niet gaan gebeuren. Het zal wel weer van Nistelrooy worden en Kuyt. Wel fijn dat Kromkamp weer meedoet, nu Matthijsen nog!
Succes alvast met de treinen... En anders rondje Sail?

Liselotte said...

ik kan mij bjna niet voorstellen dat Massa zo'n belangrijke rol krijgt. Ik ben eigenlijk nooit onder de indruk van Massa...aan de andere kant zou Massa nooit zijn plekje inwisselen voor een baantje als testrijder bij Ferrari...Of heeft De la Rosa het ook zo gedaan? Nou ja, anyway, als Alonso het maar lekker blijft doen bij Renault.... en nee, geen rondje Sail ,ik houd niet van de drukte, dan reis ik gewoon via Utrecht met half uurtje vertraging....