Aug 24, 2005

Overreden door een stoomwals

Soms heb je van die momenten dat je opeens weer weet hoe het zou moeten voelen als je wordt overreden door een stoomwals....of als je heel hard tegen een glazen wand bent opgelopen...zo'n gevoel dat je er wel bent, maar dat je ook een beetje gevoelloos bent en dat je heeeeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaaaaag wilt slapen. Jammergenoeg is de reden dat je je als door een stoomwals platgereden tuthola voelt ook een puntje waardoor je je bed niet in kan...er is namelijk nog heel veel werk te doen en dat moet eigenlijk allemaal nu af...of gister! En dan heb je ook nog van die studenten die het beter weten dan ik. Dat kan natuurlijk wel, maar op sommige gebieden is het gewoon niet zo en dat blijft dan maar bellen... Zo is er een student overtuigd dat er een bepaalde vacature binnen moet zijn. Die moet ook nog wel binnen komen, maar dat is ie nog niet. Nu belt die student mij dagelijks, liefst twee keer per dag, dat die vacature al lang binnen moet zijn en dat ik die niet mag achterhouden. DOOS! Als ik een vacature heb, dan plaats ik die heus wel op intranet, ik wil net zo graag als jij dat jij - of een ander iemand die nog aan het zoeken is naar een stageplaats- ASAP een stageplaats hebt.
Zo, dit helpt al weer een klein beetje. Ik ga er nog even een uurtje tegenaan en daarna ga ik gezellig met Winnie bij Manzano eten....de boom in met al die studenten!!

No comments: