Oct 26, 2005

26th of Octobre, back to La Acacia

this morning some streetworkers woke me up way to early. I tried to sleep a bit more, but it started to work on my nerves, so I thought it would be best to take a shower, get some breakfast (really nice bakery around the corner) and pack my stuff (and check out). So it happenend I was checking out at around nine and took of by taxi back to Malasia, La Acacia. I dropped my stuff over there, tried to explain to carmen (the help) what I was going to do and when I would be back (not sure if we were talking about the same thig, but I think we were, because she started to explain where I had to go. Luckily tito did that yesterday as well, so I recognised some stuff she was telling me) and I went off the road again. The taxidriver I had today was a bit strange. I was telling were I had to go, pointed it out on his map and still I had to tell him where to go because he took a wrong turn and got lost. When he was going wrong again and wanted to make another turn I decided it would be way quicker to just walk, besides I did not really understand why he was asking me if I could and wanted to life in Buenos Aires. Guess He used the wrong word in English, and I did not uderstand the Spanish version.
Anyway, I went from Malasia straight to the trainstation to catch the train to Tigre, where I am now to see the delta. More about this later!

7 comments:

Liselotte said...

eeeh, het duurde ff voordat ik de delta kon bekijken, want de boot cq watertaxi waar ik instapte werd oa bevolkt door 26 australische voetballers waarvan het grootste deel wel ff gezellig wilde kletsen en mij de boot zo snel mogelijk wilde afslepen om naar hun voetbalwedstrijd te kijken en erna te BBQ. Had een excuus om mezelf weer op de boot te zetten, ik had al een andere afspraak aan het einde van de dag, want een hele dag met 24 mannen in de leeftijd van 18-21 en twee trainers is toch te veel. Ze hadden wel een leuk pragramma, ze hadden nl de dag ervoor tegen Boca Juniors gespeeld...

Anna said...

Jee dat klinkt goed zeg! Voetbalteams kom je ook overal tegen. Toen ik naar Rome ging kwam ik een Noors team tegen op het vliegveld. In Peru kwam Niels een team tegen uit Gambia voor de WK-16 en in Oslo was het ook overal voetbal.
Maar naar ik mij herinner van het WK-21 waren die Australiers best stoer! Zou ik best wel eens mee willen bbquen :-D.
Maar ok, jij had wat beters te doen natuurlijk..! Hoe was de delta?

Liselotte said...

hahahhahahaha, er zaten best wel een paar leuk uitziende jongens tussen ja.... maar 18-21 ... ik weet dat ik het eigenlijk niet kan zeggen, maar net iets te jong voor mij (uitzonderingen bevestigen de regel)dus de volgende keer ga ik gezellig mee...

Liselotte said...

eh, ik was ff afgeleidt, dus vergat de helft van de zin te typen....het kletsen was best gezellig en je bent toch op vakantie, dus een volgende keer ga ik gewoon mee....

Liselotte said...

eh, ik was ff afgeleidt, dus vergat de helft van de zin te typen....het kletsen was best gezellig en je bent toch op vakantie, dus een volgende keer ga ik gewoon mee....

Anna said...

Ik dacht ook altijd dat 18-21 te jong is voor mij, maar ik heb ineens (..) zo'n idee dat ik m'n grenzen maar eens moet gaan verleggen...
Het schijnt dat een jongere vriend helemaal hip is!

Liselotte said...

oh ja? hmmmm