Nov 14, 2005

Engeland verslaat Argentinie

Nederland is niet het enige land dat zijn oefeninterland verloren heeft. Engeland (wat de laatste tijd wel aardig speelde, maar volgens mij niet zo heel bijzonder) heeft Argentinie verslagen. De doelpunten van Crespo en Samuel mochten neit baten. Engeland won in blessuretijd met 3-2 van Argentinie.....
Over het spel van Nederland zullen we het maar niet hebben, ik heb geloof ik in totaal twee flarden gezien, maar dat was volgens mij niet heel veel bijzonders. Wel vind ik het zielig voor Vlaar. Die speelt al tijden goed, en nu heeft ie in een wedstrijd drie ongelukkige momenten. Maar misschien is het ook wel goed, dan zijn de verwachtingen weer een beetje naar een normale hoogte gezakt. Hij is ten slotte nog jong en draait binnen een zeer korte tijd mee op het hoogste niveau...

3 comments:

Anna said...

Door de media van tegenwoordig worden talenten meteen zo enorm opgehemeld, zie vdVaart, Sneijder, Heitinga en dat dreigt nu ook met Vlaar te gebeuren. Zijn ze nu weer over transfers van Vlaar aan het praten. Vlaar is een prima voetballer. En vBasten heeft em even uitgetest, kan tenslotte in een oefenpartijtje. Maar nu moet er maar eens even wat rust rond die jongen komen. vGaal doet dat bij AZ prima vind ik.
En voor de volgende Oranje wedstrijd weet vBasten nu dat hij Boularouz of Ooijer kan opstellen, geen probleem, verdedigers genoeg.

Liselotte said...

ja, al die jonge jongens. Ajax is ook schoolvoorbeeld dat te veel jong bloed bij elkaar stoppen bijna alleen maar fout kan gaan. Dus ik snap ook niet dat ze zoveel jongelingen daar willen aantrekken. Kluivert is dan een beter idee. Die kent Ajax en wat je ook van hem vindt, hij heeft wel redelijk wat ervaring. Nog beter zou natuurlijk Bergkamp zijn...maar ja er zijn wensen die te ver gaan...

Anna said...

Ik ben ook wel voor Kluivert bij Ajax. En eigenlijk is het misschien wel verstandig van Vlaar om niet naar Ajax te gaan. Ze hebben ook een ervaren verdediger nodig, dat is hij niet, straks krijgt ie weer alle stront over hem heen als er iets mis gaat. Verdedigers weet ik dus ff niet voor Ajax maar laat Kluivert maar komn!