May 3, 2006

Amsterdam goes pink!

en 600ste post...weer een mijlpaal in dit blogbestaan!

9 comments:

Anna said...

6000 alweer?! Shiit, volgens mij heb ik dat helemaal nog niet.
Je hebt me gigantisch ingehaald!
Maarruh, je hebt af en toe toch wel een beetje gesmokkeld? Of nie?

Ik moet snel stoppen met werken want ik heb geen puf meer om iets te posten...
Stom werk ook.. zucht..

Ken jij nog een miljonair?

Liselotte said...

600ste.... en daar is geen smokkelen aan want het zijn de posts die je maakt, niet de hits of uploads... maar doe mij ook maar zo'n rijke man...

Anna said...

ik bedoelde meer, posts editten..

aangezien je soms veel hits hebt maar niets nieuws gepost is. Of het lijkt alleen maar zo.
Maar maakt mij niet uit hoor :-)

okido, ik ga weer. Fijne dag!

Liselotte said...

hmmm, dat editten doe ik meestal als ik wel iets die dag gepost heb... maar dat telt niet mee in het aantal posts dat je hebt...

Maar ik blijf natuurlijk voor de 10.000 posts op mijn 2 jarig jub. gaan!

Anonymous said...

600! Respect!
Mooie foto!

Anna said...

oh uhhh, ik ben de kluts kwijt.. Posts & hits...

I beg your pardon

Aantal posts.. ik wist niet eens dat je dat ook kon zien. Nou ik zal dit weekend misschien nog eens op onderzoek uitgaan.

Liselotte said...

Je kunt dat zien op die eerste pagina, waar je kiest naar welke site je wilt, HIP of jouw eigen....
En ik dacht al dat je daar mee in de war was..hits en posts... ach boeien, het was een mooie reden om te posten, aangezien ik toch geen tekst had te melden....

Anna said...

zeker een mooie reden om vergezeld te gaan met die mooie foto. Ik vind em wel schilderij-waardig.

Heb je inmiddels al Argentinie foto's vergroot laten afdrukken?

Liselotte said...

nee, moet ik nog doen, ik moet uberhaupt nog een selectie maken... maar kiezen is niet zo mijn sterkste kant.... de rails hangt inmiddels wel! Dus waarschijnlijk met een half jaartje de foto's ook wel.:)