May 3, 2006

Hoeveel maanden opzegtermijn?

Gisterenavond checkte ik mijn emailbox en daar stond tot mijn grote verbazing een ontzettend leuke functie in. Nou ben ik niet speciaal op zoek naar iets, maar wel een beetje aan het rondneuzen. Kijken wat er is en kijken hoe ik in de markt lig. Dus ik stuur mijnn CV en een zeer korte motivatie en ga even later slapen.
Terwijl ik vanmorgen met het plafond bezig ben (grrr, dat is niet in een keer dekkend, dus ik moet nog ff wat verf halen en lekker verder verven) krijg ik een telefoontje, van het detacheringsbureau, per wanneer ik beschikbaar ben. Op dat moment dacht ik nog even aan een a twee maanden, dus toen zij 15 mei zeiden moest ik ze teleurstellen, maar na het lezen van mijn CAO lijkt mij dat ik eind juni ook niet ga halen. Er staat namelijk dat ik drie maanden opzegtermjin heb. Wat belachelijk ouderwets. Daar had ik natuurlijk eerder naar moeten kijken, maar nooit aan gedacht. Voor onderwijsend personeel kan ik er nog wat van begrijpen, het is fijn als die een blok af maken, maar voor mij?
Anyway, ik ga nog maar eens op onderzoek uit wat de mogelijkheden zijn en dan moet ik ze maandag terugbellen. laten we hopen dat het toch nog een beetje positief uitvalt, want de functie leek echt heel erg leuk.

2 comments:

Anna said...

wow wat een ontwikkeling! Leuk hoor!
wel belachelijk idd van die 3 maanden. Maar misschien wil je huidige werk meewerken? Ik duim voor je.

Liselotte said...

ja, ik hoop het. Ik heb tot en met maandag de tijd, dus ik moet maandag meteen iemand op het werk te pakken krijgen! Dus het zal wel weer neit doorgaan, maar wel fijn dat men mijn CV zo van monsterboard afpikt en dat als ik dan reageer het ook nog werkt!