May 14, 2006

Frozen cappuccino en klamboes

Gisteren zou ik gaan shoppen. Leuke t-shirtjes kopen en wat nette kleding voor het werk, maar al snel kwam ik erachter dat ik niets kon vinden en het werd ook steeds drukker. Ook had ik behoorlijke hoofdpijn, dus besloot ik maar wat rond te wandelen langs de grachten. Erg jammer dat ik mijn camera niet bij mij had, want de negen straatjes blijven erg mooi en leuk.
Maar voordat ik aan het struinen begon eerst even een frozen cappuccino gehaald. Ik vind dat zo ontzettend lekker, ik moet dat ook maar eens zelf gaan maken...hmmmmm.
Eenmaal bij de klamboewinkel was mijn keuze snel gemaakt...al kan ik nu al niet wachten totdat ik ooit een grote slaapkamer krijg (jaja, dromen mag toch?) want er hing ook een vierkante versie en die was wel heel stoer. Ik ben voor nu gewoon voor de meest eenvoudige gegaan, dus geen extra kapjes erop etc. en lekker wit (je hebt er nl. tig kleuren).
PS: Zo'n Coffee Company opstarten lijkt mij ook wel leuk.... over 5 jaar op de campus van de HvA......

9 comments:

Anonymous said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonymous said...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»