Oct 21, 2006

Zon, zee, zwembad en cultuur op Cyprus










7 comments:

Anna said...

Joehoeee! Ik vroeg me net af hoe het met je ging, en zie hier een update, waar het ernaar uitziet dat je goed aan het genieten bent. Heerlijk!
Zwembaden en stranden, zwijmel.. Daar ben ik ook aan toe. Tot snel!!

x Anna

Steph said...

ohhhhhhhhhh, I LOVE that cup you're drinking out of!!!!

Liselotte said...

I know... I bought a whole lot of cups.... the green and blue cups with starbucks on it... I just loved them, even though they were a bit to expensive.....

Anna said...

mis ik iets? Ik zie alleen een plastic bekertje? Of gaat het om hetgeen erin zit?

Liselotte said...

Starbucks....Stef werkt bij Starbucks en is er net zo verslaafd aan als ik ben....vandaar :-)

Anna said...

ah! Ik dacht dat het om een of andere beker ging. De beker/mok zelf dan zeg maar.. Maar die zag ik niet. Haha. Duidelijk dat ik koffie-leek ben.

Steph said...

If you tell me what you want, I'll get it for you and send it in the mail!!!! :)