Nov 1, 2006

Eerste dag .....

Zo... ben thuis, heb gegeten en ga nog heel lang bijkomen van mijn eerste dag op mijn nieuwe baan...

Eerste deel, het algemene kennismakingsdeel met de bank was goed te doen. Snapte ik, wist al heel wat dingen.... appeltje, eitje. Kennismaking met directielid was ook goed. Goed te weten dat de hoge piefen ook heel normaal zijn (hahahahahah).

Lunch met de nieuwe medewerkers en het afdelingshoofd ook heel gezellig (het afdelingshoofd begint al om zes uur... mijn hemel!!) en daarna werd ik losgelaten op mijn nieuwe afdeling.

Ik heb nog een paar namen van mijn nieuwe collega's in mijn hoofd maar voor de rest..... Ik snapte geen enkele zin van wat er verteld werd, zoveel nieuwe termen en afkortingen...pffff...dat gaat nog wel even duren.

Morgen begint het echte werk.... dan moet ik mee gaan werken en maandag de eerste cursus... maar tot die tijd wordt het, vrees ik, toch wel een beetje worstelen. Alleen al met het hoofdprogramma, wat een beetje op DOS lijkt... zwart scherm met witte letterjes en doorklikken met f1 etc etc.

Oh, en niemand heeft een vaste plek, wie als eerste binnenkomt heeft de beste plek. Ik denk dat ik voorlopig maar op de K**plek neerstort en hoop dat ik snel autorisatie krijg om zelf de afdeling op te kunnen. Wish me luck!!

PS: een carriereswitch is nog niet zo heel erg makkelijk....

2 comments:

Anna said...

Als de mensen maar leuk zijn, dat is al een ERG belangrijk onderdeel! Je gaat het vast snel onder de knie krijgen.
Geen vaste plek had ik trouwens wel een sch*thekel aan bij de Rabo. Dat bleek daar dus gewoon gelul omdat eigenlijk iedereen stiekem wel een vaste plek had, zodat ik nergens kon zitten...

Al iets bekend over je vrije dag?

Liselotte said...

Ach ja, die plekken dat overleef ik wel... het is ten slotte maar voor twee jaar (hahahaaha...pfff wat een tijd)
Over mijn vrije dag nog niet heel veel bekend, morgen meer.... En maandag meteen eerste kleine cursusje over Lotus Notes en nog wat dingetjes. Ben benieuwd....