Nov 2, 2006

Tweede dag....Iets meer duidelijkheid

Maak je maar geen zorgen, ik ben niet van plan een dagelijkse update over mijn werk te schrijven. Ik werk ten slotte op een bank. Niet altijd even interessant en de interessante dingen zijn een bankgeheim (ja, idd das jammer, want er zitten leuke weetjes bij). Vanmorgen had ik er enigszins een hard hoofd in. Kwam vroeg binnen, was mijn leidinggevende er nog niet... en toen er opeens iemand op mij afsprong (die ik gister nog echt niet had gezien) begreep ik al snel dat die er voorlopig ook nog niet zou zijn... In de middag, er kwam even wat tussendoor. Tsja, ik ben lekker belangrijk :-) .
Na een uitgebreidere uitleg over mijn mailbox (leeg um maar gewoon, staat nu ff niets belangrijks in). Na dit gezellig kwebbelen (uur) kwam Leley binnen, mijn redder in nood, de man bij wie ik vandaag een dagje mag meelopen. Arme ziel. Even later denk ik daar iets anders over. Ben ik de arme ziel, want ik krijg te horen dat ik wellicht de wat lastigere inwerkroute heb gekregen (hallo, ik heb nog geen enkele bancaire kennis, en jullie weten al drie maanden dat ik kom....) de andere tafel heeft wel meer soorten werk, maar minder diep en complex (Oh mijn god, make my day). Maar daar was al net iemand geplaatst en je kunt er niet twee mensen tegelijkertijd plaatsen, vandaar dat ik op de plek ben geplaatst waar ik zet....
Vervolgens wordt Lesley wel weer redder in nood, want hij kan ontzettend rustig dingen uitleggen, al is het wel frustrerend dat ie na elke drie zinnen uit het verhaal wordt getrokken om een vraag te beantwoorden .... het gehele ochtendritueel is mij ook nog niet duidelijk. Morgen wellicht beter (maar wel weer uitleg van die ene flip, die van gister waardoor ik vandaag bijna in bed wilde blijven). Mijn eerste "boekingen"gingen overigens nog langzamer.... de eerste duurde door alle onderbrekingen twee uur, waarna ik er nog 5 in 30 minuten doorheen heb gehaald. Enig nadeel, op het einde was ik zo confuus van al het nieuws dat ik het opeens even niet meer wist.
nou, morgen dus weer een nieuwe dag. Kijken hoe ik het er dan vanaf breng. Ben alleen al benieuwd of ik al mijn programma's (okay, degene waar ik toegang tot heb en geen cursus voor nodig heb) morgen weer op de juiste manier geopend krijg.
Wellicht morgen nog een nieuwe update om de eerste drie dagen van mijn nieuwe carriere te belichten... Slaap lekker

No comments: