Nov 4, 2006

Derde dag....Mijn roostervrije dag geregeld

Zo, gisteren op mijn derde werkdag even mijn roostervrije dag tot het einde van 2006 geregeld (en zoals het er uit ziet kan dat in 2007 grotendeels, behalve vakantieperiodes, wel zo blijven). Ik was ingepland op een roostervrije donderdag. Daar word ik niet echt gelukkig van, dus gisteren er geregeld dat maandag mijn roostervrije dag wordt. Dit met de belofte dat als het nodig is, ik dit eventueel een keer verschuif om in te springen. Nou ja, met mijn huidige kennis valt er weinig in te springen. Ik zit tussen allemaal mensen (voornamelijk mannen) die er allemaal al een flink aantal jaren zitten. Ik heb al kreten van vijf en van tien jaar gehoord.
Uberhaupt zitten er niet heel veel vrouwen. Ik geloof dat binnen mijn afdeling een mannetje of 20-25 werkt en ik geloof dat ik iets van zes vrouwen heb gezien. Niet dat het mij allemaal al geheel duidelijk is, want mijn afdeling is weer in drieën opgedeeld, en het deeltje waar ik zit is weer in tweeën gedeeld.... en de deeltjes waar ik zit werken Merel (werkt drie dagen en net nieuw), Esther (maar gaat per 1 januari weg) en ik om de groep vrouwen te vertegenwoordigen .... Verder de mannen Sander, Lesley, Raymon, Fred, Peter ehm en ik geloof nog eentje.... Nou ja, het blijft toch wel een beetje een mannenafdeling.
Zo, dit voor nu. Ik ga nu ff wat doen zodat ik zo lekker naar 't schaatsen kan kijken.

No comments: