Nov 26, 2006

Tobias Schneider

Drie weken geleden "ontdekten" Anna en ik een nieuwe schaatser. Ontdekken is er bij ons natuurlijk niet echt bij, maar het gaat om het idee. Het was allereerst opvallend dat er een hele berg mannelijke schaatsers was. Eerder zag je voornamelijk Jan Friesinger voorbij schuiven en nog iemand achter in de B-groep (ik weet dat ik dit overdrijf) maar dit weekend waren de Duitsers opeens opvallend aanwezig. We kwamen tot de conclusie dat Tobias Schneider de beste en degene met het meeste potentie van dit groepje was. Dit beeld werd de week erna in Berlijn nog eens bevestigd.
Daarnaast ziet ie er van alle Duitsers ook nog beste uit (toch?) maar dat terzijde.
Dit weekend was men in Moskou actief en ook hier deed Tobias Schneider het weer goed. Goed genoeg voor de Nederlandse televisie om er eens een interviewtje van te maken en uit te zenden. De arme jongen wordt nu nog vaker geinterviewd door de Nederlandse televisie en verteld alles nog wat tam (en had naar mijn idee een ietsepietsie te veel respect voor Bob jij of Bob ik) maar ik denk dat de Duitse tv hem snel genoeg gaat oppikken.
Okay, kleine voorspelling: tot 6 EK allround en top 8 WK allround ....

2 comments:

Anna said...

Schneider ziet er inderdaad niet onaardig uit.
Hij lijkt eigenlijk wel op onze loodgieter... Die is best leuk ontdek ik nu net..! ;-) hihi

Anonymous said...

ik bob niet ... maar is ie echt zo spannend? en jij hebt een lekkere loodgieter in huis??!!