Aug 27, 2007

Dikke pech in Iguassu

Graag had ik nu allemaal stoere verhalen over de watervallen willen vertellen, en over de vlucht en dichte mist waardoor luchthaven dicht ging....
maar momenteel ben ik een paar slippers aan het vernaggelen om wat fotos van een grote teen met bloedblaren naar mijn paps te krijgen.
Ben nl. vlak voor vertrek ergens achter blijven hangen, voelde cq hoorde krak en ben toen verder gegaan met inpakken en zo. In parijs moesten verplicht de schoenen uit en vond toen een bloed doorlopen teen om vervolgens in Rio nog een keer mijn schoen uit te doen en twee enorme blaren met bloed te zien. Oeps. Was ik Parijs al behoorlijk in paniek, nu gooi ik grof geld over de balk om aan slippers te komen. Welke eenmaal aangekomen in een koud en regenachtig Iguassu (hoezo tropisch, 13 graden.... al is het er nu wel weer zonnig en warm) door een dokter die aan huis komt meteen in de ban worden gedaan en welke mij naar bed stuurt met drie dagen liggen, drie dagen ibruprofen voor de zwelling elke zes uur en elke 8 uur antibiotica en dus niet naar de watervallen. In ieder geval dat is wat ik begreep van het Spaans na 28 uur reizen.
Nou ja, nu nog twee dagen hangen vlak bij de mooiste watervallen ter wereld en dan verder. Volgend jaar ga ik ze echt bezoeken!

No comments: