Feb 18, 2008

Bijzonder vaag en redelijk jammer (Thialf en Heerenveen, deel 1)

Toen ik vanmorgen thuis kwam van de fitness had ik twee gemiste oproepen. Helaas nog steeds mijn voicemail niet terug laten plaatsen, dus geen berichtje. En de mailbox ook leeg.... nou ja, het zal wel niet belangrijk zijn. Boy I was wrong.
Het was geen zaak van leven en dood belangrijk, maar wel iets wat als bijzonder vaag en redelijk jammer(or the other way around) bestempeld kan worden. Het Haje hotel in Heerenveen is namelijk per direct gesloten omdat de riolering verzakt is en een gevaar voor de gezondheid vormt (of iets dergelijks). De lijn was na dit bericht even stil en het meisje aan de telefoon begon direct met allerlei excuses over hoe vervelend het was zo vlak voor het grote weekend in Heerenveen en dat alles overal in de omgeving al vol zat en blablabla.... Tsja...
Om het geheel nog wat flauwer te maken had ik vanmorgen onze kamers in het Haje in Joure gecanceld omdat het een week van te voren wel duidelijk was dat alles goed zat.... Vier uur voordat ik de eerste voicemails hoorde! Grrr.. en natuurlijk zit alles nu al vol. Beetje jammer en wijze les voor volgende keer... dan houd ik meerdere kamers langer aan.
Goede nieuws? Gaat vast nog wel komen, een verhaal vol met ons nieuwe hotel (en het hotel voor zondagavond).
PS: heb vandaag nog wel een spandoek geverfd... ondanks alle bad vibes die rondwaren. Ik heb in ieder geval nog zwarte verf voor minimaal 20 spandoeken over, dus wie wat wil lenen?!?

No comments: