Feb 17, 2008

Op weg naar Heerenveen..

Nu al naar Heerenveen? Nee, natuurlijk niet. Ik zit nog lekker thuis van een geweldig zonnetje te genieten. Maar afgelopen week hadden we het geluk dat ik op de Thialf site keek terwijl er net nieuwe zitplekken werden geplaatst... en precies voor de zondag...
En op zondag willen we zitten, want dan hebben we het waarschijnlijk al wel met Thialf en alle gekke, duwende, in je oor gillende mensen gehad.
Eergisteren kreeg Anna de kaarten al binnen. We zitten op rij een.... en nu vragen we ons af... is dat helemaal vooraan of helemaal achteraan?
Anyway, we zitten die dag tenminste en met heel veel geluk zitten we echt op de eerste rij.
Mocht je dus nog op zoek zijn voor kaartjes Heerenveen - Thialf de World Cup finales op zondag, let us know, we hebben twee staankaartjes over!

2 comments:

Anna said...

Ik ben ook wel heeeeeeel erg benieuwd waar rij 1 nou is.

Ik lig denk ik eerst compleet in een deuk als het tegen het dak aangeplakt helemaal van boven is. Maar daarna ga ik huilen ;-) hahaa.

Nouja, als het vooraan is, is het helemaal blits. In ieder geval lekker zitten, aaah. Hebben we nu al verdiend!

Liselotte said...

Hahahaaha, ja ben ook heel benieuwd... en ik huil met je mee daar bovenin.... neem jij een camera mee?