Feb 10, 2008

Prive- of groepslessen?

Niet alleen de te nemen route richting Buenos Aires houd mij flink bezig, ook de planning in Buenos Aires.
Zo ben ik dus al heftig in dubio welk appartment ik moet nemen, en dan heb ik ook nog het dilemma of ik groepslessen Spaans ga nemen of privelessen Spaans ....
Groepslessen duren altijd vier uur, en dat vind ik op zich wel veel. Na twee a drie uur heb ik het qua concentratie er wel weer op zitten. Ook vind ik dat meteen zo'n ontzettend groot deel van je dag weg is. Wel ontmoet je natuurlijk lekker makkelijk mensen met wie je dan weer in je vrije tijd kan optrekken... En dat is dan wel weer zo gezellig...
Privelessen geven je natuurlijk veel meer de kans om je op jouw zwakke kanten te concentreren en aangezien men dan twee a drie uur volledig met jou bezig is, gaat de progressie natuurlijk veel sneller...
Wat natuurlijk ook nog een optie is, is privelessen nemen en dat wat extra circulair vakken ernaast te nemen, zodat je nog wat anderen ontmoet......
En zo dub ik weer lekker verder. Godzijdank is het nog geen maart en hoef ik nog even niets te boeken.....
In ieder geval, de talenscholen welke ik overweeg zijn:
ciclo
Academia Buenos Aires
Daniela Wasser (zat ik de vorige keer ook. op zich prima, maar alleen bereikbaar met bus, niet metro)
Eba trust
Lucem
Als je meer info wilt,klik op de talenschoolnamen en je komt op de site.

No comments: