Mar 18, 2008

Reis is geboekt: Sao Paulo here I come!

Zo, vandaag dan eindelijk toch maar de knoop doorgehakt over het bestellen van mijn ticket. De prijzen leken weer een beetje omhoog te gaan en de routes met overstappen werden weer langer, dus hup geld vrijgemaakt en de boel geboekt. Om het allemaal een beetje spannend te houden heb ik alleen een reisje Amsterdam - Sao Paulo en vice versa geboekt, zodat het nog lekker spannend blijft of ik bijtijds aankom in Sao Paulo om mijn vlucht terug te halen. Nu zag ik wel dat ik via Voegol voor goede prijzen tickets richting Buenos Aires en richting Sao Paulo kon boeken en dat maakt dat het allemaal rond de 1100 euro inclusief alle vluchten blijft.... toch een klein beetje netjes!
Wel vaag zijn de verschillen in prijzen. Ik kwam uit op 875 (en dan met alles erbij 905 euro) euro, maar de volgende is dan al weer 1071 (incl 1100 euro met Lufthansa) en die erna is al weer 1130 euro (incl dus 1160 euro) en de eerste rechtstreekse is ruim 1300 euro.... Pfffff
Nou ja, ik vlieg dus met Swiss International Airlines en heb er nog nooit mee gevlogen, dus ben benieuwd! Ik vlieg eerst naar Zurich en vanaf daar weer verder.
Meer nieuws zodra ik weer meer weet!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.