Oct 18, 2008

Dag 61: tranquilo... Carmelo

18 oktober.

Rustig opgestaan. rustig gedouched. rustig gegeten. rustig naar het station gelopen voor een buskaartje. rustig wat rondgelopen en daarna heerlijk relaxt in de bus gezeten en gekeken naar het voorbij glooiende landschap. Het laat zich niet mooi op een foto zetten, het is ook niet bijzonder, maar heerlijk om doorheen te rijden. Hier en daar ook een wijngaard. Er schijnen er zeven in Carmelo te zitten.


In Carmelo totale stilte. Waarom ik nou hier toch weer heen moest. Na rondje lopen weinig bijzonders gezien. Totale rust. Meer niet. Ook prima. Maar houd toch even een taxi aan om op zoek te gaan naar een jesuit estancia. Kom ik toch net iets meer in de middle of nowhere. Ook hier alles tranquilo. Heerlijk.



Hierna terug naar het stadje. Even brug bekijken en de diverse pleintjes en even mijn bus een anderhalf uur naar voren halen... En even op internet voordat ik zo de zon wee induik om naar de bus te gaan om op tijd te zijn voor een nieuwe magnefieke zonsondergang in Colonia.


wie weet wat het leven morgen brengt... paardrijden of wederom een dagje lekker tranquilo zijn....

Het leven hier heeft een heel ander tempo dan in Buenos Aires, en dat terwijl het maar 46 kilometer (door een grote plas water) van elkaar gescheiden is. Bevalt me wel. Zou hier wellicht ook wel drie weken niets kunnen doen. Beetje van strand naar strand en van een klein rustig rustiek oud dorpje naar het volgende .... ach wie weet....


No comments: