Nov 16, 2008

Dag 90: Vernikkelen op het beagle kanaal

16 november

Vanmorgen er niet heel vroeg uit. We hoeven pas tien over negen in de haven te hangen voor een kort tochtje over het Beagle kanaal. Als we daar tien over negen binnen wandelen, blijkt onze tour met een klein bootje te zijn gecanceld. Te veel en te hoge en wilde golven. Maar we kunnen wel met een andere maatschappij als we dat willen. Nou ja laten we dat maar doen, want morgen hebben we geen nieuwe kans.
Op de boot ben ik blij dat ik mijn pilletje heb geslikt. Het is niet heel wild, maar mijn maag is niet echt zeewaardig. Als eerste gaan we langs de zeeleeuwen en vervolgens bekijken we wat vogels waarvan ik de naam al weer ben vergeten. daarna varen we at rondjes om de vuurtorn tot iedereen verkleumd is en weer binnen in de boot wil zitten.
Hier krijgen we te horen dat op deweg de golven hoger gaan zijn. Wederom blij met mijn pilletje en ik dommel zo waar gewoon in slaap. Aan het einde nog even een stempel in het paspoort (ik weet dat dat eigenlijk niet mag) en dan van boord om een lekkere warme koffie te drinken.
Morgen weer richting het warmere weer, richting Buenos Aires.
tot in de goede luchten!

No comments: